• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Yalova

Valilikler

T.C. Altınova Kaymakamlığı
T.C. Altınova Kaymakamlığı
T.C. Altınova Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi
  • ALTINOVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
2
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
  • ALTINOVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Altınova PTT Merkez Müdürlüğü
      • Tüketici Hakem Heyeti İlçe Temsilciliği
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
KAYMAKAMLIK
  • Kaymakam
  • Kaymakamlık Birimleri
    • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
  • İlçe Protokol Listesi

Altınova İlçe Yazı İşleri Müdürü

 

İLÇE YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İlçe Yazı İşleri Müdürlüğünün Görevleri Şunlardır:

  • Kaymakamlık birim ve bürolarında yürütülen iş ve işlemlerin personel arasında görev bölümü yapmak suretiyle gerektiği gibi yerine getirilmesini temin ve takip etmek.
  • Kaymakamlıkça yayımlanan “İmza Yetkileri Yönergesinde” tanımlanan yetki çerçevesinde, (Kaymakam tarafından görülmesi gerekenler hariç) bilgi, belge, dilekçe ve evrakların ilgili kurumlara Kaymakam adına havalesini yapmak,
  • Kaymakam tarafından verilen araştırma, disiplin soruşturması ve 4483 sayılı yasa gereği “ön inceleme” görevlerini yürütmek,
  • Resmi bayram ve törenlerde, anma ve kutlamalarda, dini bayramlarda ilgili personel tarafından yapılacak tertip ve düzenlemeleri takip etmek,
  • Görev bölümünde kendisine verilen görevleri yürütürken personelin hastalanması, geçici görev, izne ayrılma vb. durumlarda, ilgili personelin görevlerinin başka bir personel tarafından yürütülmesini temin etmek,
  • Personelin performansını artırmak için gerekli olan fiziki ve teknolojik imkânları sağlamak,
  • Personelin performansını yakından izlemek, ödül, tecziye ve disiplin işlemlerini yürütmek,
  • İş ve İşlemler konusunda, birimlerin diğer kamu kurum ve kuruluşları ile koordineli ve uyum içerisinde çalışmalarını sağlamak,
  • Kaymakamlık birim personelinin işleri aksatmayacak şekilde izinlerini bir program dâhilinde kullanmalarını sağlamak. 
  • e-icisleri sistemi üzerinden Kaymakamlık personeline ait izin iş ve işlemleri yürütmek,
  • Personelin mesaiye giriş ve çıkışlarını mesai takip çizelgesiyle takip etmek.
  • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü, diğer birimler ve bürolarda yürütülen bütün işlerin zamanında ve doğu olarak yürütülmesinden Kaymakama karşı doğrudan sorumlu olmasının yanında, Mevzuat ve Kaymakam tarafından verilen diğer görevleri yürütmek.

 

 

BİLGİ EDİNME BAŞVURU FORMU

 

EK-1

BİLGİ EDİNME BAŞVURUSU FORMU

(Gerçek Kişiler İçin)

 

Başvuru sahibinin adı ve soyadı:

     

Oturma yeri veya iş adresi:

       

Türkiye Cumhuriyeti Kimlik No: (Elektronik ortamda yapılacak başvurular için doldurulması zorunludur.)

       

Başvuruya hangi yolla cevap almak istersiniz?

 

Yazılı                      Elektronik

Elektronik posta adresi: (Elektronik ortamda yapılacak başvurular için doldurulması zorunludur.)

      

İmzası:

      

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir.

Gereğini arz ederim.

İstenen bilgi veya belgeler:

(Not: Ayrılan bölümdeki boşluk yetmediği takdirde, başvuru için boş sayfa / sayfalar kullanılabilir.)

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       
 
 

 

EK-2

BİLGİ EDİNME BAŞVURUSU FORMU

(Tüzel Kişiler İçin)

 

Tüzel kişinin unvanı:

      

Tüzel kişinin adresi:

 

       

 

Yetkili kişinin Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası: (Elektronik ortamda yapılacak başvurular için doldurulması zorunludur.)

    

Başvuruya hangi yolla cevap almak istersiniz?

 

Yazılı                      Elektronik

Yetkili kişinin elektronik posta adresi: (Elektronik ortamda yapılacak başvurular için doldurulması zorunludur.)

      

Yetkili kişinin imzası:

Not: Yetki belgem

ekte sunulmaktadır.

     

 

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir.

Gereğini arz ederim.

İstenen bilgi veya belgeler:

(Not: Ayrılan bölümdeki boşluk yetmediği takdirde, başvuru için boş sayfa / sayfalar kullanılabilir.)

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

Adres
Hürriyet Mahallesi Okullar caddesi No:14 Kat:2 Altınova/ YALOVA
Mail
altinova@icisleri.gov.tr
Telefon
0(226) 461 3201
Belgegeçer
0(226) 461 3209
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Açık Kapı
Hürriyet Mahallesi Okullar Caddesi No:14 Altınova/Yalova
0226 461 32 01